30.5.12

snart skiner solen igen

Det verkar som jag lyckas ändå.

Jag fick en ny kurs i går så att jag skulle hinna få ihop alla poäng innan deadlinen för vhs. Jag har i stort sett gjort klart alla uppgifter som jag behövde göra och har kunnat flytta fram provet till på fredag istället för måndag den 11e. Ifall jag lyckas med det här så är det otroligt... ta i trä.



Jag har övat mig lite med att klippa filmer. Det märks att det är första gången jag gör det om man säger så. Jag använder windows moviemaker just nu och det känns verkligen att det är ett gratisprogram. Skulle behöva en möjlighet att ändra färgmättnad och kontrast för jag har använt två olika kameror.

vi får se om jag lägger upp den här på nätet överhuvudtaget. Jag har inte bestämt vilken musik jag ska ha heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar