22.5.12

sakerna vi gör när vi är dumma i huvet

Vilken underbar kristi flygare jag hade. Läste bok, åt god mat, solade och cyklade.

Jag har börjat läsa infinite jest, otroligt bra bok. Jag har kommit ungefär 100 sidor in och börjar ana hur historien kommer utvecklas. Det intressanta är att det här är tydligen en bok som ställer alla förväntningar på huvudet. Jag ser fram emot att ha helt fel.

Titeln på det här inlägget syftar på min förmåga att helt strunta i sunt förnuft när jag är trött. Under 2 timmar bar jag runt cykeln på axeln på två olika hyggen för att jag "visste" att det fanns en stig på andra sidan. Roslagsterrängen är i sig väldigt klippig och när skogsmaskinerna har grävt sig ner i den lilla bra gjord som fanns så ser hyggena ut som krigszoner. där stapplade jag runt i 2 timmar och blev tröttare och törstigare och dummare för varje steg jag tog.


Cyklistben, leriga blodiga och trötta.

Jag kom hem igen och jag hittade en super bra stig som jag ska cykla under helgen som kommer så dagen var inte helt förkastad. Resten av tiden låg jag och solade så jag blev röd som en tomat. På kvällarna blev det lite extra bra mat och gott vin.

Som sagt, otroligt bra helg med 7 loggade cykeltimmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar