24.5.12

kvällscykling

Sådär, har cyklat ikväll, igen. Jag har cyklat varje kväll den här veckan, det har varit så fint väder så det har känts dumt att inte ta tillvara på det. Det har inte blivit några långa turer utan filmnings cykling. man sätter upp kameran cyklar tillbaka på stigen, vänder om och cyklar förbi kameran samtidigt som man försöker se snabb och häftig ut och sen stannar man och går tillbaka och stänger av kameran. Ett typiskt filmklipp är 2 minuter med 20 sekunders användbart material.

En bild från förra veckan, stigarna runt ängsjö är fantastiska.

Jag hade tänkt att hinna klippa ihop en film till helgen men med allt skolarbete så får det vänta. Hela veckan har jag suttit med näsen djupt ner i Tractatus Logicus-Philosophicus för att skriva klart ett arbete till filosofikursen. Det är den sista kursen jag har kvar och det kommer bli så skönt när jag lämnar in den.

Jag hoppas jag hinner klart imorgon så jag slipper bry mig under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar