13.5.12

ny cykel, nya tider

Jag har fått hem min nya cykel! Sjukt skönt efter en massa krångel med posten. Jag var tvungen att åka till lagret i kallhäll och försöka leta upp den efter de på ica hade sagt att den inte hade kommit. Den fanns inte i kallhäll heller men en av de snälla antsällda ringde till ica och bråkade och då hittade de den. Jag menar, lådan är stort som ett hus, hur missar man den liksom?

Nåja, nu har jag den och den är najs. Jag var orolig att det skulle kännas svampigt att cykla med heldämpat men hittils har det inte stört. Den är dock lite lång för mig, känner det i axlarna idag efter att ha cyklat ganska mycket i två dagar. Ska byta styrstam till en kortare som jag har liggande, ifall det fungerar bra ska jag köpa en ny lätt styrstam att sätta på.

Har börjat filma lite också så snart kanske det kommer upp en film med lite brunna shred.



Björkarna har lugnat ner sig och solen har tittat fram, dags för sommar musik! Sommar betyder baktakt och den här låten har rullat på repeat i en vecka nu. Skön nostalgi från den här låten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar