6.5.12

Stora äventyr



Stora äventyr, som det här ovanför, inspirerar. Jag sitter och filar på ett mindre äventyr till sommaren. Jag väntr med att tala om vad det är för jag är inte säker på hur och om jag ska göra det.

Annars händer det inte så mycket. Jag sitter inlåst i mörkret och väntar på att björkarna ska vara klara med sitt sexliv. Det kliar i benen nu när man inte har gjort något på en vecka, jag hoppas kunna ge mig ut och cykla lite här framöver.

Jag jobbar vidare med Convict Conditioning träningen. Börjar bli klar med det första stegen på alla övningar, de som fokuserar på uthållighet, och ska börja med styrke passen nu. Den största skillnaden är helt klart rörligheten, speciellt bryggan serien hade jag svårt för. Jag kunde helt enkelt inte böja mig tillräckligt. Pull-up serien är också tung men inte på grund av rörligheten utan för att jag inte har uthålligheten. Jag är på steg två och har legat där i två veckor. Ska skyffla om lite i planen och köra färre set med fler reps (för det är det man måste ha för att nå vidare), styrkan har jag men 2x20 är för långt hopp (och sista steget är 3x35!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar