17.4.12

Det verkar lösa sig

Förkylningen verkar ha släppt, ta i trä. Jag har varit ute och hojat 3 dagar i rad nu och halsen känns ännu inte som ett rivjärn.

Det är iochförsig inga hård träningar utan bara "ut och känna efter" cykling jag sysslar med. I söndags var jag ute och kände på snön, igår tog jag ett lungt distanspass och lite stigletning (Det finns en jätteschysst stig i ryssgraven som tyvär har ett par träd fällda över sig, någon borde göra något...) och idag tekniktränade jag lite på skolgården.

Att cykla i skogen bredvid skolan är jättebra för ungarna har slitit upp alla mark så man kan öva sig på att hitta linjer att cykla. Jag skulle haft plattpedaler för jag gjorde en spd-vurpa i början och blev lite skrajsen resten av kvällen. Men när man cyklar ht tar man lätt och studsar av pedalerna när det går lite fortare. I maj kommer det komma nått på posten som kommer lösa problemet ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar